Identifying Main Ideas

Reduced Adjective Clauses

Adjective Clauses

Here is a brief review of adjective clauses and relative pronouns.

An adjective clause is used to describe a noun:

The car, which was red, belonged to Young-Hee.

A relative pronoun is usually used to introduce an adjective clause:

Young-Hee, who is a Korean student, lives in Victoria.

 

ادامه نوشته

Dictionaries You Need    

Dictionaries You Need  

محرم

 

سایتی جالب جهت استفاده علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی

سایتی جالب جهت استفاده علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی

                                                           کلیک کن

                                             http://www.macmillanenglish.com 

Everything for teaching and studying English with Macmillan

 

جملات معلوم و مجهول در انگلیسی

آموزش گرامر : جملات معلوم و مجهول در انگلیسی

جمله معلوم :   active sentence

زمانی از جمله معلوم استفاده می کنیم که بخواهیم نشان دهیم که فاعل چه عملی انجام داده است و کننده کار را مشخص کنیم .

  • I speak English every day at work.
  • I repaired the flat tire on the car.
  • The chef cooks food every day.

جمله مجهول :    passive sentence

در سه مورد از جمله مجهول استفاده می کنیم

1. زمانی که بخواهیم نشان دهیم که برای مردم یا برای اشیا چه اتفاق افتاده یا چه انجام گرفته است

  • English is spoken here.
  • The car is being repaired.
  • Food is cooked every day.

۲. زمانی که برای ما کننده کار مشخص نباشد  و ندانیم  عمل توسط چه کسی انجام گرفته است .

  • The car was damaged while it was parked on the street.
  • The shirts were made in Turkey.

3. زمانی که بخواهیم نشان دهیم عمل و کار انجام شده مهم است و شخصی که آن عمل را انجام داده برای ما چندان مهم نیست

  •       The project was finally completed last week .
  •       The letters were delieverd two hours ago .

 

زمانی می توانیم جمله معلوم را به مجهول تبدیل کنیم که در جمله معلوم - مفعول  مشخص باشد بعبارتی جمله حتما باید مفعول داشته باشد .

برای اینکه یک جمله معلوم را به مجهول تبدیل کنیم بایستی :

۱. مفعول جمله معلوم را در ابتدای جمله به جای فاعل  قرار دهیم .

۲. همزمان با زمان جمله معلوم از شکل مناسب فعل to be  استفاده کنیم  و سپس شکل سوم فعل اصلی جمله معلوم را بنویسیم .

جمله معلوم : فاعل + فعل + مفعول + ........  

جمله مجهول : مفعول + to be + شکل سوم فعل + .......

active form :     The man builds a house .

passive form :    A house   is built .

                             1               2

مفعول کلمه( a  house ) را در ابتدای جمله به جای فاعل گذاشته . با توجه به زمان جمله از فعل مناسب to be  استفاده می کنیم چون زمان جمله حال ساده است از فعل is باید استفاده کرد و سپس شکل سوم فعل builds که به صورت built می باشد در ادمه می نویسیم .

 

active form :     I am cooking food in the kitchen .

passive form :  Food is being cooked in the kitceh .

 

active form :       John won the race in a record time .

passive form :     The race was won in a record time .

نکته : فعل to be در زمانهای مختلف به شکل زیر استفاده می شود :

۱. حال ساده : am - is - are

2. گذشته ساده : was - were

۳. حال استمراری و گذشته استمراری : being

4. حال کامل و گذشته کامل ( ماضی نقلی و ماضی بعید ) : been

5. زمان اینده ساده و افعال کمکی مودال : be

فعل مجهول                                فعل معلوم                      زمان

حال ساده                    cook / cooks                          am/is/are  cooked

گذشته ساده                cooked                                 was / were  cooked

حال استمراری               am/is/are cooking                   am/is/are  being cooked

گذشته استمراری           was/were  cooking                 was/were  being cooked

حال کامل                     have/has  cooked                   have /has  been cooked

گذشته کامل                 had cooked                           had  been cooked

اینده ساده                    will cook                               will be cooked

آینده ساده                  am/is/are  going to cook          am/is/are  going to be cooked

فعل مودال                 can/could/must... cook              can/could/must...  be cooked

آینده کامل                  will have cooked                      will have been cooked

 

ادامه نوشته

آزمونهای ورودی دبیرستان های نمونه دولتی

آزمونهای ورودی دبیرستان های نمونه دولتی 

 

براي اطلاع و آمادگی بیشتر و آشنایی دانش آموزان متقاضي آزمون ورودي دبيرستانهاي نمونه دولتي  ،  نمونه سؤالهاي آزمون ورودي دبيرستانهاي نمونه دولتي از سال تحصيلي 82 الي 90  به شرح زير مي باشد. تمام سوالات به صورت فایل pdf می باشد که علاقمندان عزیز می توانند برای مشاهده سوالات روی لینک مربوطه کلیک کنند :

 

۱. آزمون سال 82

۲. آزمون سال 83

۳. آزمون سال 84

۴. آزمون سال 85

۵. آزمون سال 86

۶. آزمون سال 87

۷. آزمون سال 88

۸. آزمون سال 89

۹. آزمون سال 90 


سوالات ازمون المپیاد سال اول

In the name of God

Direction: Choose the one word or phrase that best complete the sentences. Then mark on your answer sheet.

 A: Vocabulary

1. I am curious; where did you buy that dress from? "Curious" means:
 
 a. anxious                 b. annoyed          c. indifferent             d. inquisitive

 

ادامه نوشته

مترجم فارسی به انگلیسی

مترجم فارسی به انگلیسی
ترجمه همزمان متن قارسی به انگلیسی  و انگلیسی به فارسی             

 
http://www.parstranslator.net/far/translate.htm

مسابقه تولید محتوای الکترونیکی ویژه تلفن همراه

طفا برای دانلود نرم افزارهای ویژه برای تولید محتوای الکترونیکی تلفن همراه به قسمت نرم افزارهای کاربردی مراجعه فرمایید. لازم به یادآوری است که این نرم افزارها پیشنهادی بوده و همکاران عزیز می توانند از نرم افزارهای دیگر که دارای قابلیت های بیشتری باشد با معرفی نرم افزار استفاده نمایند.   [ادامه ...]


  • نرم افزار اف بوك و راهنماي استفاده آن

نرم افزار اف بوك نسخه ۲.۶ جهت توليد محتواي آموزشي ويژه تلفن همراه

فايل ضميمه را دانلود كرده و از حالت فشرده خارج نمائيد. راهنماي استفاده در داخل فايل فشرده قرار داده شده است.

http://s1.picofile.com/file/7508496448/FBOOK.rar.html

  • نرم افزار كتابچه و راهنماي استفاده آن

نرم افزار كتابچه نسخه ۲.۱ جهت توليد محتواي آموزشي ويژه تلفن همراه

فايل ضميمه را دانلود كرده و از حالت فشرده خارج نمائيد. راهنماي استفاده در داخل فايل فشرده قرار داده شده است.

http://s1.picofile.com/file/7508497197/ketabche2_1.rar.html

 

  • نرم افزار پرنيان و راهنماي استفاده آن

 نرم افزار پرنيان جهت توليد محتواي آموزشي ويژه تلفن همراه

فايل ضميمه را دانلود كرده و از حالت فشرده خارج نمائيد. راهنماي استفاده در داخل فايل فشرده قرار داده شده است.

http://s1.picofile.com/file/7508497525/Parnian.rar.html

  • نرم افزار كاتب جهت توليد محتواي آموزشي ويژه تلفن همراه

فايل ضميمه را دانلود كرده و از حالت فشرده خارج نمائيد. راهنماي استفاده در داخل فايل فشرده قرار داده شده است.

http://s1.picofile.com/file/7508540535/kateb2_trial.zip.html

http://s3.picofile.com/file/7508567311/kateb.pdf.html

  • نرم افزار Java Runtime Environment مورد نياز براي تهيه محتواي الكترونيكي تلفن همراه

 http://s3.picofile.com/file/7508588381/Setup.exe.html   

لیست کامل نرم افزارهای لازم برای تولید محتوای الکترونیکی

 

برای انجام پروژه های تولید محتوای الکترونیکی نمی توان مجموعه نرم افزار خاصی را منحصر به فرد دانست.

در تولید محتوای الکترونیکی نیاز به تولید موارد زیر است که برای هر یک نرم افزاری به عنوان پیشنهاد به شما معرفی می شود:

۱- متن: Acrobat reader, PowerPoint, Presenter

۲- عکس: SnagIt, Photoshop, photoimpact

۳- انیمیشن: Flash, Swishmax,Captivate

۴- فیلم:Camtasia, Captivate

۵- صدا: SoundBooth, Sound Fourge, Audition, Captivate

۶- لوگو یا آرم: Xara3D, Flash

۷- اسلاید: PowerPoint, Captivate, Director

۸- آزمون: Captivate, Camtasia, Quiz builder, Elearning builder

۹- صفحه بندی و تولید اتوران:Captivate, Mutimedia Builder, Autorun Enterprise


Comparatives and Superlatives

Comparatives and Superlatives

Introduction

Comparatives and Superlatives are special forms of adjectives. They are used to compare two or more things. Generally, comparatives are formed using -er and superlatives are formed using -est. This page will explain the rules for forming regular comparatives and superlatives, and also show some basic ways of using them.


1. Forming comparatives and superlatives

How these forms are created depends on how many syllables there are in the adjective. Syllables are like “sound beats”. For instance, “sing” contains one syllable, but “singing” contains two — sing and ing. Here are the rules:

Adjective form Comparative Superlative
Only one syllable, ending in E. Examples: wide, fine, cute Add -r: wider, finer, cuter Add -st: widest, finest, cutest
Only one syllable, with one vowel and one consonant at the end. Examples: hot, big, fat Double the consonant, and add -er: hotter, bigger, fatter Double the consonant, and add -est: hottest, biggest, fattest
Only one syllable, with more than one vowel or more than one consonant at the end. Examples: light, neat, fast Add -er: lighter, neater, faster Add -est: lightest, neatest, fastest
Two syllables, ending in Y. Examples: happy, silly, lonely Change y to i, then add -er: happier, sillier, lonelier Change y to i, then add -est: happiest, silliest, loneliest
Two syllables or more, not ending in Y. Examples: modern, interesting, beautiful Use “more” before the adjective: more modern, more interesting, more beautiful Use “most before the adjective: most modern, most interesting, most beautiful

2. How to use comparatives and superlatives

 

Comparatives are used to compare two things. You can use sentences with “than”, or you can use a conjunction like “but”.

  • Jiro is taller than Yukio.
  • Yukio is tall, but Jiro is taller.

Superlatives are used to compare more than two things. Superlative sentences usually use “the”, because there is only one superlative.

  • Masami is the tallest in the class.
  • Yukio is tall, and Jiro is taller, but Masami is the tallest.

When you are sure that you understand the lesson, you can continue with the exercises.

دانلود سوالات کنکور

 » دانلود سوالات کنکور انسانی عمومی
 » دانلود سوالات کنکور انسانی تخصصی
 » دانلود سوالات کنکور تجربی عمومی
 » دانلود سوالات کنکور تجربی تخصصی
 » دانلود سوالات کنکور ریاضی عمومی
 » دانلود سوالات کنکور ریاضی تخصصی

سوالات کنکور کارشناسی ارشد گروه زبان انگلیسی و زبان شناسی

سوالات کنکور کارشناسی ارشد گروه زبان انگلیسی و زبان شناسی
86 - 87 - 88 - 89 -90 سالهای



به لینک زیر بروید

http://dslcenter.mihanblog.com/post/23


Guide to Grammar

INDEX

This index includes 427 references to both the Guide to Grammar and Writing and Principles of Composition. It does not, however, include references to the interactive Quizzes or to the Grammarlogs (posted responses to ASK GRAMMAR queries). The Frequently Asked Questions page and the Guide's Search Engine will also help you find help on grammatical issues, tips on composition, and advice on English usage.


A, An, The (articles)
A- Adjectives
Abbreviations
Abstract Nouns
Absolute Phrases
Acronyms (plurals of)
Acronyms (redundancy)
Active Voice (in verbs)
A.D. and B.C.
Adjectives
Adjective Clauses
Adjectival Labels
Adjuncts
Adverbs
Adverb Clauses
Adverbial Conjunctions
Agenda (for meetings)
Agent (of a sentence)
Agreement: Pron. & Ant.
Agreement: Subj. - Verb
Alphabetical Order
Amplifiers
Analysis-Classification
And to begin sent.
Anomalous Anonymies
Antecedent
Apologetic Quotation Marks
Apostrophe
APA-style Documentation
Appositive Phrases
Argumentative Essays
Articles
Articles & Acronyms
As versus Like
Ask Grammar
Attributive Noun
Author's Credentials
Auxiliary Verbs
Awards (for this site)
Bad and Badly
Bare Infinitive
"Be" (the verb)
Because to begin sent.
Because clause
Bible (parallelism)
Bookshelf (recommended)
Brackets
Brainstorming
British Spelling
Bulleted Lists
Bush, George W., solecisms
Business Letter (format)
But to begin sent.
Can and Could
Capitalization
Case (of pronouns)
Cases in appositives
Catenative Verbs
Causative Verbs
Cause-Effect Essays
Classification-Analysis
Clauses
Cleft Sentences
Clichés (Eliminating)
Clustering (ideas)
Coherence
Collective Adjectives
Collective Nouns
Colon
Combining Sentences
Commas
Comma Splices
Company Names
Comparative Adjectives
Comparative Adverbs
Comparison-Contrast
Complements
Complete Predicates
Complex Sentences
Compositions (writing)
Compound Plurals
Compound Possessives
Compound Words
Compound Sentences
Compounded Subjects/Objects
Compound-Complex Sentences
Compounding Pronouns
Computers and Writing
Concluding Paragraphs
Concrete Language
Concise Sentences
Conditional Verbs
Conditional (1st, 2nd, 3rd)
Confusion (Eliminating)
Conjunctions
Conjunctive Adverbs
Conjuncts
Contractions
Contractions (in essays)
Coordinate Adjectives
Coordinating Conjunctions
Copulas (verbs)
Correlative Conjunctions
Could
Count Nouns
Cumulative Sentences
Dangling Modifiers
Dashes
Deadly Sin Checklist
Definition Essays
Degrees (adj) w/ premodifiers
Demonstrative Pronouns
Dependent Clauses
Descriptive Essays
Determiners
Diagramming Sentences
Dictionaries, Thesauri (list)
Direct Objects
Directory of Tenses
Discontinuous noun phrase
Disjuncts
Display (Vertical) Lists
Ditransitive Verbs
Do, Does, Did
Do versus Make
Double Negatives
Double Possessives
Double Prepositions
Double Punctuation
Downtoners
Dynamic Verbs
Editing/Proofreading
E.g. and i.e.
Ellipsis
Elliptical Clauses
E-mail (capitals)
Emphasizers
Emphatic Sentences
Essay Writing
Essential Clauses

 Capital Community College Foundation


Euphemism
Evaluative Essays
Examples (in essays)
Exclamation Mark
Expletive Constructions
Factitive Verbs
Family Names (plurals)
FANBOYS
FAQ (page)
Few and A Few
Fewer and Less
Finite Verbs
First Conditional
Five-Paragraph Essay
Focus Adverbs
Format Requirements
Fragments
Freewriting
Freq. Asked Questions
Fused Sentences
Future Tenses
Gender Problems
Gerunds
Gerunds vs Infinitives
Gerund Phrases
Gettysburg Address (parallelism)
Going to . . .
Good and Well
GRAMMARLOGS (answers)
GrammarPoll
GrammarRock Lyrics
Guestbook
Guestbook Archives
Have, Has, and Had
Helping Verbs
Historical (a/an)
Holidays (forms)
Homonyms/Homophones
Hyphens
I.e. and e.g.
Imperative Mood
Indefinite Pronouns
Indefinite Relative Pronouns
Independent Clauses
Indicative Mood
Indirect Objects
Indirect Questions
Indirect Quotations
Indirect Speech
Infinitives
Infinitive Phrases
Initials
Intensifiers (adverbs)
Intensifiers (Unnecessary)
Intensive Pronouns
Interjections
Internet (writing resource)
Interrobang
Interrogative Adjectives
Interrogative Pronouns
Intransitive Verbs
Introductory Paragraphs
Inversion (of subj-verb)
Irregular Plurals
Irregular Verb Forms
Italics
Its versus It's
Jr., Sr., etc.
Lay, lie
Less and Fewer
Like versus As
Linking Verbs
Lists
Literature (writing about)
Little and A Little
Logic
Mass Nouns
May and Might
Minutes (for meetings)
Misplaced Modifiers
Mixed Constructions
Mixed Metaphors
MLA-style documentation
Mnemonics (spelling)
Modal Auxiliary Verbs
Modifiers
Modifier Placement
Moods of Verbs
More Than vs Over
Mutating/Mutated Plurals
Myself, me
Narrative Essays
Nonrestrictive Clauses
Negative Adverbs
Nominative Absolute
Nominative Possessive
Non-Count Nouns
None (singular/plural)
Non-Finite Verbs
Nouns
Noun Clauses
Noun Markers
Noun of Address
Noun Phrases
NOTORIOUS CONFUSABLES
Numbered Lists
Numbers (Using)
Object Complements
Objectivity (maintaining)
Objects
One (as a pronoun)
Online Resources
Outlining
Over vs. more than
Oxford Comma
Packed Noun Phrases
Paragraphs
Parallelism
Parentheses
Parenthetical Elements
Participles
Participial Phrases
Particles
Parts of Speech
Passive Gerunds
Passive Infinitives
Passive Participles
Passive Voice (in verbs)
Perfect Infinitive
Periodic Sentences
Periods
Person (of pronouns)
Personal Essays
Personal Pronouns
Phrasal Modals
Phrasal Verbs
Phrases
Plagiarism (avoiding)

Plague Words
Pleonasm
Plural Noun Forms
Plurals & Apostrophes
Plurals of Compounds
Point of View
Possessives
Possessive w/ Gerunds
Powerpoint Presentations
Predeterminers
Predicate Adjectives
Predicate Nominative
Predicates
Prefixes
Preposition (end of sent.)
Prepositions
Prepositions (list)
Prepositions, Superfluous
Prepositional Phrases
Primer Language (Avoiding)
Process Essays
Progressive Verbs
Pronouns (Defined)
Pronoun - Ant. Agrmnt
Pronouns & Nouns Combined
Pronoun Cases
Pronoun Consistency
Proofreading/Editing
Proofreading Symbols
Proper Adjectives
Proper Nouns
Punctuation
Purpose (in writing)
Quantifiers
Question Marks
QUIZZES
Quotation Marks
Reciprocal Pronouns
Redundancy (Avoiding)
Referral Form
Relative Adverbs
Relative Clauses
Relative Pronouns
Reflexive Pronouns
Reported Speech
Research Papers
Restrictive Clauses
Resulting Copulas
Resumes
Resumptive Modifier
Reviews (Literary)
Rhetorical Questions
Run-on Sentences
SEARCH ENGINE
Second Conditional
Sequence of Tenses
Semicolons
Sentence Combining
Sentences (defined)
Sentences (types)
Sentential Clauses
Sequence of Verbs
Serial Comma
Sexism in Language
Shall and Will
Should
Sic
Silent Speech
Simple Predicates
Simple Sentences
Simple Subjects
Single Quote Marks
Slant (or Slash)
Slash (or Virgule)
Solidus (or Slant)
Spelling
Split Infinitives
Sports Teams' Names
Squinting Modifiers
Stacked Noun Phrases
Stative Verbs
Stylistic Fragments
Subject Complements
Subjects
Subject-Verb Agreement
Subject-Verb Inversion
Subjunctive Mood
Subordinate Clause
Subordinating Conjunctions
Summative Modifier
Suffixes
Superlative (Adjectives)
Suspended Compounds
Tag Questions
Tenses of Verbs
Tense Consistency
Than and Then
Than (in comparisons)
That (omitted)
That versus Which
Thesis Statement
Third Conditional
Third-Person Essays
Titles (italics, etc.)
"To Be" Verb
Tone
Topic Sentence
Toward and Towards
Transitions (b/w sentences, par's)
Transitive Verbs
Unbiased Language
Underlining
Understood Subjects
Untriggered Reflexive Pron.
Used to
Verbals
Verbs
Verb Complements
Verb Tense Sequence
Verb Tense Directory
Verb Tenses
Verb Tense Consistency
Vertical (Display) Lists
Viewpoint Adverbs
Virgule (or Slash)
Vocatives
Vocabulary (Building)
Voice (active/passive)
Warning (about Guide use)
Well and Good
Which versus That
Who and Whom
Will and Shall
Will and Would
Wordy versus Concise Sentences
Writers (on writing)
Writer's Block
Zero Articles

Online Writing Support

Online Writing Support

PARTS OF SPEECH
Content and function parts of speech
Nouns and their functions
Verbs
Adjectives
Adverbs
Pronouns
Prepositions
Conjunctions
Determiners
Interrogatives

Qualifiers / Intensifiers
Verbals

Dependent Clauses

SENTENCE STRUCTURE
Elements of Sentence Construction
Sentence Types and Punctuation
Connectors
Sentence Patterns
Sentence Pattern Transformations
Active/Passive Voice

PUNCTUATION

CAPITALIZATION

ABBREVIATIONS

Towson University

 


USAGE
Avoiding Misplaced/Dangling Modifiers
Subject - Verb Agreement

Pronoun - Antecedent Agreement
Pronoun Reference

Pronoun Case
Avoiding Fragments
Avoiding Comma Splices
Avoiding Shifts
Parallel Sentence Structure
Avoiding Faulty / Incomplete Comparisons
Verb Tense Consistency
Commonly Confused Words


SELF-TEACHING UNITS
 
EXERCISES
Parts of Speech / Grammar
Punctuation
Sentence Structure
Usage
Commonly Confused Words
ESL
Diagnostic Grammar/Usage Tests
PLAGIARISM INFORMATION
GRAMMAR HOTLINE
OTHER LINKS

کنکور 88


كليد نهايي گروههاي آزمايشي علوم رياضي و فني،‌علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبانهاي خارجي آزمون سراسري سال 1388 اعلام شد


داوطلبان گرامي فايلهاي دفترچه با فرمت pdf مي باشد و بايد براي مشاهده آن از نرم افزار Acrobat Reader استفاده نماييد (داوطلبان می توانند در صورت تمایل با کلیک سمت راست بر روی دفترچه مورد نظر خود و انتخاب Save Target As فایل را بر روی دستگاه خود ذخیره نموده و با نرم افزار Acrobat Readerاز آن استفاده نمایند )
دفترچه اختصاصي دفترچه عمومي
  • سئوالات گروه آزمايشي رياضي و فني سال 1388
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي رياضي و فني سال 1388 - ( پاسخنامه دفترچه سوالات عمومي گروهA ):::: :::(پاسخنامه دفترچه سوالات اختصاصي گروه A )
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي رياضي و فني سال 1388 - ( پاسخنامه دفترچه سوالات عمومي گروهB ):::: :::(پاسخنامه دفترچه سوالات اختصاصي گروه B )
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي رياضي و فني سال 1388 - ( پاسخنامه دفترچه سوالات عمومي گروهC ):::: :::(پاسخنامه دفترچه سوالات اختصاصي گروه C )
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي رياضي و فني سال 1388 - ( پاسخنامه دفترچه سوالات عمومي گروهD ):::: :::(پاسخنامه دفترچه سوالات اختصاصي گروه D )
  • دفترچه اختصاصي شماره دو دفترچه اختصاصي شماره یک دفترچه عمومي
  • سئوالات گروه آزمايشي هنر سال 1388
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي هنر سال 1388
  • دفترچه اختصاصي شماره دو دفترچه اختصاصي شماره یک دفترچه عمومي
  • سئوالات گروه آزمايشي علوم تجربي سال 1388
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي علوم تجربي سال 1388 - ( پاسخنامه دفترچه سوالات عمومي ):::::::(پاسخنامه دفترچه سوالات اختصاصي )
  • دفترچه اختصاصي دفترچه عمومي
  • سئوالات گروه آزمايشي زبان سال 1388
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي زبان سال 1388
  •   دفترچه اختصاصي شماره دو دفترچه اختصاصي شماره یک دفترچه عمومي
  • سئوالات گروه آزمايشي علوم انساني سال 1388
  • کليد سئوالات گروه آزمايشي علوم انساني سال 1388 - ( پاسخنامه دفترچه سوالات عمومي ):::::::(پاسخنامه دفترچه سوالات اختصاصي )
  • طرح درس های برگزیده زبان انگلیسی جشنواره کشوری

    زبان ۳و ۴

    Book 3

    ادامه نوشته

    دیوان حافظ به زبان انگلیسی

    دیوان حافظ به زبان انگلیسی

    دیوان حافظ

    http://www.hafizonlove.com/

    Comparative and Superlative Adjectives and Adverbs

    Adjectives and adverbs are words the modify other words.

    ادامه نوشته

    Adjective Clauses

    Adjective Clauses

     

    ادامه نوشته

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 1

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 2

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 3

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 4

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 5

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 6

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 7

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 8

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 9

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 10

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 11

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 12

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 13

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 14

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 15

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 16

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 17

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 18

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 19

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 20

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 21

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 22

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 23

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 24

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 25

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 26

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 27

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 28

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 29

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 30

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 31

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 32

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 33

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 34

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 35

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 36

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 37

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 38

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 39

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 40

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 41

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 42

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 43

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 44

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 45

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 46

    نمونه سوال پایانی اول متوسطه 47

    نمونه سوال دیماه دوم متوسطه

    نمونه سوالات دیماه دوم متوسطه

    نمونه سوالات دیماه اول متوسطه

    نمونه سوالات دیماه اول متوسطه

    کنکور 90

    کنکور 90
     
    1 سوالات گروه آزمايشي رياضي و فني سال 1390 (ساعت 14:00 روز پنج شنبه) دفترچه عمومي دفترچه فرهنگ ومعارف اقليت هاي ديني و زبان هاي خارجي غير انگليسي دفترچه اختصاصي كليد آزمون گروه رياضي و فني
    2 سوالات گروه آزمايشي هنر سال 1390 (ساعت 21:00 روز پنج شنبه) دفترچه عمومي دفترچه فرهنگ ومعارف اقليت هاي ديني و زبان هاي خارجي غير انگليسي دفترچه اختصاصي كليد آزمون گروه هنر
    3 سوالات گروه آزمايشي علوم تجربي سال 1390 (ساعت 14:00 روز جمعه) دفترچه عمومي دفترچه فرهنگ ومعارف اقليت هاي ديني و زبان هاي خارجي غير انگليسي دفترچه اختصاصي دفترچه اختصاصي - بهياري كليد آزمون گروه تجربي
    4 سوالات گروه آزمايشي زبانهاي خارجي سال 1390 (ساعت 20:00 روز جمعه) دفترچه عمومي دفترچه فرهنگ ومعارف اقليت هاي ديني و زبان هاي خارجي غير انگليسي دفترچه اختصاصي-زبان انگليسي دفترچه اختصاصي - زبان هاي فرانسه وآلماني كليد آزمون گروه زبان هاي خارجي
    5 سوالات گروه آزمايشي علوم انساني سال 1390 (ساعت 14:00 روز شنبه) دفترچه عمومي دفترچه فرهنگ ومعارف اقليت هاي ديني و زبان هاي خارجي غير انگليسي دفترچه اختصاصي دفترچه اختصاصي - اصول و عقايد كليد آزمون گروه انساني

     

    لیست آدرس سایتهای  مربوط به آموزش زبان انگلیسی

    لیست آدرس سایتهای  مربوط به آموزش زبان انگلیسی 

    جهت استفاده دبیران و دانش آموزان

    http://www.english-at-home.com

    http://www.englishclub.com

    http://www.englishforum.com

    http://www.english-to-go.com

    http://www.eslcafe.com

    http://www.openlearningcenter.com

    http://www.esldesk.com

    http://www.eslflow.com

    http://www.eslgold.com

    http://www.esl-lab.com

    http://www.essaypunch.com

    http://www.manythings.org

    http://www.elfs.com

    http://www.learnenglish.de

    http://www.englisch-hilfen.de

    http://www.efl4u.com

    http://www.enchantedlearning.com

      http://web2.uvcs.uvic.ca/elc

    http://www.rhlschool.com

    http://www.tolearnenglish.com

    http://www.usingenglish.com

      http://www.Englishlearner.com

    http://www.goenglish.com

    http://www.learnenglish.org.uk

       http://www.better-english.com

    http://www.Englishpage.com

    http://a4esl.org

    http://www.a4esl.org  

     http://bbc.co.uk

      http://www.onestopenglish.com

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 1

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 2

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 3

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 4

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 5

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 6

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 7

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 8

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 9

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 10

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 11

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 12

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 13

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 14

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 15

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 16

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 17

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 18

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 19

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 20

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 21

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 22

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 23

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 24

    نمونه سوال پایانی پیش دانشگاهی 1- 25

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 1

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 2

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 3

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 4

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 5

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 6

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 7

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 8

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 9

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 10

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 11

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 12

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 13

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 14

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 15

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 16

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 17

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 18

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 19

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 20

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 21

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 22

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 23

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 24

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 25

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 26

    نمونه سوال دیماه سوم متوسطه 2

    Some Reading Comprehension Techniques


    Some Reading Comprehension Techniques

    1. Three Step Method: Preview, Reading, Review

    2. Skimming

    3. Outlining: Underlining, Note taking

    4. Phrasing (grouping words)

    5. Getting the Main Idea  

    6. Reading the Questions first

    7. Predicting Questions

    8. Questioning the Author

        What is the author's purpose?

        What is the author doing in this paragraph?

        Why did the author put this information here?

        What is being compared/contrasted here?

        What alternatives does the author offer?

        What is the author implying?

        What is the author not telling you?

        What is the author's tone?

    9. SQ3R Method (from Effective Study by Francis Robinson):

        Survey, Question, Read, Recite, Review

    Preview

    Preview involves skimming over a reading passage to get a general idea of its content and to help focus the reader's mind on the topic. It is a very valuable tool in faster reading.

    To preview, look at the title and subtitles, then read quickly over the first and last paragraphs and skim through the rest of the passage to get an idea of what the passage will be about.

    Questions

    If there are comprehension questions, read them after the preview to help focus the mind on specific ideas to look for. Then read the passage, looking for answers to the questions.

    If there are no comprehension questions, try turning the title and subtitles into questions to help you look for meaning in your reading.

    Reading

    Read through the passage carefully, but not too slowly. Keep in mind the questions you have formed so that you will be able to concentrate and stay focused on the reading material. In reading, try to keep a steady pace and avoid going back over words or phrases.

    Review

    After reading, skim over the passage again to remember main ideas and subpoints. Think of the answers to the questions or form an outline of the passage in your mind as you review.

    Vocabulary

    It is best to check the meanings of words in the passage, either before or after the reading, not during, as this will slow down your reading pace. Try to guess the what the words mean from the context (surrounding words) and only check the dictionary as a last resort.

    Practice

    It is sometimes useful to check your progress by keeping track of reading time, rate (words per minute) and comprehension (a percentage of correct answers to questions). There are several texts which enable you to do this through exercises. One of the best is a series entitled Timed Readings.

    راهنمای نمره دهی

    As an instructor marks an essay, he or she will often note problems that appear in your writing. This guide presents brief explanations of common writing errors. However, the explanations are not designed to be comprehensive; they merely point out the most obvious features of the problems they describe. If you are not sure how to correct a specific problem, you may link to a more detailed grammar tutorial. If you need even more information, ask your instructor for help.
    Moving Around:

    To go to a section, click on the section title (e.g. CONTENT (C))

    To see information on a specific error, click on the code/description (e.g. C-1 Insufficient length)

    To access an alphabetical list of common writing errors, click here.

    GO TO: STRUCTURE (ST) SENTENCES (SE) WORD (W) PUNCTUATION (P)
    CONTENT (C) PARAGRAPHING (P) GRAMMAR (GR) SPELLING (SP) MARKING GUIDE INDEX